Wiilo – Wiitaseudun logistiikkakeskus

Brändin Muotoilu
Verkkosivusto
Viestinnällinen suunnittelu
Visuaalinen Identiteetti
Asiakas: Wiilo – Wiitaseudun logistiikkakeskus
Viitasaarelle valmistuva moderni logistiikka- ja tuotantokeskus Wiilo tarjoaa tuotanto-, liike- ja varastointitilat yrityksille läheltä ja kaukaa. Keskuksen on määrä valmistua vuoden 2026 aikana.

Lähtötilanne

Wiilon markkinoinnin kattotavoitteena oli löytää keinot kohderyhmien tavoittamiseen ja esitellä tulevaa palvelua potentiaalisille yhteistyökumppaneille. Työskentely aloitettiin brändi-identiteetin suunnittelulla yhdessä asiakkaan ja Kamuan asiantuntijoiden kanssa. Brändi-workshopissa kartoitettiin Wiilon toiveet ulkoasun ja viestinnän suhteen, minkä pohjalta asiantuntijamme pääsivät luomaan Wiilon visuaaliselle ja viestinnälliselle identiteetille suuntaviivat.

Ratkaisu

Loppuvuodesta 2022 toteutettu työ piti sisällään Wiilon brändin visuaalisen ulkoasun suunnittelua, markkinoinnin pääviestien ja bränditarinan rakentamista ja tienvarsimainontaa. Kamuan asiantuntijat loivat Wiilolle oman viestinnän tyylin ja tuottivat myös näyttävän brändivideon. Tärkeää oli saada markkinointi nopeasti käyntiin ja vakuuttava brändi valmiiksi alkuvuoteen 2023 mennessä – tässä onnistuttiin kirkkaasti ja lopputulos miellytti molempia.

Tulokset

Wiilon visuaalinen ilme ja viestinnän tyyli saivat inspiraatiota tulevaisuussuuntautuneesta ajattelusta. Verkkosivujen ulkoasu kuvaa eteenpäin katsovaa Wiiloa ja viestinnällinen tyyli aikansa edelläkävijyyttä – yhdessä ne luovat näyttävän kokonaisuuden. Verkkosivuista rakennettiin sovellustyyppisesti helppokäyttöiset ja selkeät. Brändityöskentelyn lopputuloksena luodut upeat verkkosivut ja markkinoinnin toimenpiteet edesauttavat potentiaalisten asiakkaiden löytämistä Wiilon kumppaneiksi.

Lisätietoja casesta

Tomi Riipinen

Asiakkuusjohtaja
+358 50 366 2693

Lähetä
meille viesti
niin otamme
yhteyttä.