Bocuse d´Or WILD

Lähtötilanne
Kespro halusi yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa nostaa julkaisun avulla suomalaisen ruoka- ja ravintolakulttuurin niin kotimaisten kuin kansainvälisten kahvipöytäkeskustelujen puheenaiheeksi. Tavoitteena oli esitellä mahdollisimman mielenkiintoisella tavalla suomalaista ruoka- ja ravintolakulttuuria, joka on Euroopan mittakaavassa varsin omaleimaista ja erottuvaa. Julkaisun toinen tärkeä tavoite oli kasvattaa maailman vaativimman kokkikilpailun tunnettuutta Suomessa ja tukea Suomen Bocuse d’Or -joukkueen menestystä kilpailukaudella 2024-2025.

Ratkaisu
Kamua Helsinki loi WILD-konseptin, joka korosti suomalaisuuden villiä ydintä, joka ei nöyristele, vaan ammentaa ylpeästi villistä luonnosta, raaka-aineista ja tavastamme tehdä asioita. Graafisesti ja tyylillisesti WILD-julkaisu erottuu muista vastaavista coffee table ‑tyyppisistä julkaisuista.
Julkaisun punainen lanka kantoi alusta loppuun saakka ja lopputuloksessa näkyy vahva visuaalinen ote ja tarinankerronta, joka saa ruokamatkaajan ja foodien tarttumaan WILD-julkaisuun kohtaamispaikoissa, kuten hotelleissa, ravintoloissa ja Bocuse d’Or kilpailukaupungeissa Euroopassa.



Lisätietoja casesta
