Bocuse d´Or WILD

Konseptisuunnittelu
Projektijohto
Sisällöntuotanto
Visuaalinen Identiteetti
Asiakas: Kespro
Bocuse d´Or WILD on englanninkielinen coffee table-julkaisu, joka kertoo Suomen Bocuse d’Or joukkueen matkasta kohti gastronomisen maailman olympialaisia Lyonissa. Se nostaa valokeilaan myös Suomen uniikit makuelämykset näyttävällä ja erottuvalla tavalla.

Lähtötilanne

Kespro halusi yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa nostaa julkaisun avulla suomalaisen ruoka- ja ravintolakulttuurin niin kotimaisten kuin kansainvälisten kahvipöytäkeskustelujen puheenaiheeksi. Tavoitteena oli esitellä mahdollisimman mielenkiintoisella tavalla suomalaista ruoka- ja ravintolakulttuuria, joka on Euroopan mittakaavassa varsin omaleimaista ja erottuvaa. Julkaisun toinen tärkeä tavoite oli kasvattaa maailman vaativimman kokkikilpailun tunnettuutta Suomessa ja tukea Suomen Bocuse d’Or -joukkueen menestystä kilpailukaudella 2024-2025.

Ratkaisu

Kamua Helsinki loi WILD-konseptin, joka korosti suomalaisuuden villiä ydintä, joka ei nöyristele, vaan ammentaa ylpeästi villistä luonnosta, raaka-aineista ja tavastamme tehdä asioita. Graafisesti ja tyylillisesti WILD-julkaisu erottuu muista vastaavista coffee table ‑tyyppisistä julkaisuista.

Julkaisun punainen lanka kantoi alusta loppuun saakka ja lopputuloksessa näkyy vahva visuaalinen ote ja tarinankerronta, joka saa ruokamatkaajan ja foodien tarttumaan WILD-julkaisuun kohtaamispaikoissa, kuten hotelleissa, ravintoloissa ja Bocuse d’Or kilpailukaupungeissa Euroopassa.

Lisätietoja casesta

Tiina Parikka

Asiakkuusjohtaja, sisältöstrategi
+358 41 436 3678

Lähetä
meille viesti
niin otamme
yhteyttä.