Enerva

Lähtötilanne
Enerva haki vahvempaa kasvua energia-alalla ja tarvitsi verkkosivuston, joka tukee tavoitteita uskottavasti ja ammattimaisesti. Vanha sivusto ei enää vastannut yhtiön asiantuntijaprofiilia tai nykyisiä odotuksia digitaalisesta näkyvyydestä. Uudistuksen keskiössä olivat moderni ilme, vahva brändipresenssi sekä saumaton toimivuus eri laitteilla.

Ratkaisu
Uudistuksessa freesattiin Enervan brändi-ilme nykyaikaisemmaksi, säilyttäen kuitenkin teknisen alan uskottavuus ja asiantuntijamielikuva. Sivustolle tuotiin visuaalista elävyyttä laadukkailla videoilla ja valokuvilla, jotka tukevat viestin ymmärrettävyyttä ja tunnetasoa. Käyttöliittymä suunniteltiin selkeäksi ja toimivaksi eri päätelaitteilla, ja mukaan rakennettiin juuri Enervan tarpeisiin sopivat toiminnallisuudet, kuten sujuva yhteydenotto ja sisältöjen hallinta.

Tulokset
Uusi verkkosivusto vastasi Enervan odotuksia sekä visuaalisesti että toiminnallisesti. Yritys on uudistuksen jälkeen kasvanut suunnitellusti, ja verkkosivusto on tukenut kehitystä tarjoamalla uskottavan ja selkeän ensivaikutelman asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Sivusto toimii nyt vahvana alustana Enervan viestinnälle, myynnille ja asiantuntijabrändin rakentamiselle.
Lisätietoja casesta