Kuopio Wine Festival

Konseptisuunnittelu
Sosiaalisen Median Suunnitelma
Ulkoasu
Visuaalinen Identiteetti
Asiakas: Osuuskauppa PeeÄssä
Osuuskauppa PeeÄssä on yli 122 000 asiakasomistajan omistama palvelualan yritys Pohjois-Savossa, jonka tehtävänä on tuottaa kilpailukykyisiä etuja ja palveluja asiakasomistajille. Omalla työllämme kehitämme jäseniemme ja koko Pohjois-Savon hyvinvointia. PeeÄssä on kehittyvä ja yksi maakunnan suurimmista yrityksistä.

Lähtötilanne

Lähdimme monivuotisena Kuopio Wine Festivalin kumppanina toteuttamaan kesän 2023 tapahtuman brändi-ilmettä aikaisemmista vuosista tutun maateemaan mukaan. Vuoden 2023 tapahtumaa juhlitaan espanjalaisissa tunnelmissa, joka korostuu teeman visuaalisuudessa sekä tapahtuman viesteissä. Teeman suunnittelun lisäksi Kamua toimii kumppanina myös verkkosivuston, digimarkkinoinnin, aineistojen tuottamisen osalta sekä markkinoinnista vastaavana osapuolena.

Ratkaisu

Brändi-ilmeessä korostettiin espanjalaista teemaa sille soveltuvilla elementeillä, sekä pidettiin samalla yllä tapahtuman moderni ilme unohtamatta arvokkuutta. Kun rinnalle luotiin notkea tapa viestiä napakoilla pääviesteillä, oli toimiva ja tapahtumalle oikean sävyn tuova tyyli valmis. Tapahtumalle avataan vuoden 2023 lipunmyyntiä varten oma verkkokauppa, josta saa ostettua päivälippujen lisäksi useamman päivän paketteja. Muotoilemme tapahtuman sisässä olevalle ilmaispäivälle oman konseptin, joka tuo oman ulottuvuuden festivaalin sisältöön. Lisäksi markkinointia toteutetaan dynaamisemmin, jolloin digimarkkinoinnin reaktiivisuutta on lisätty erityisesti myynnin tarpeita silmällä pitäen. Näillä keinoin pyrimme varmistamaan, että tapahtumamarkkinointi tavoittaa asiakkaat oikea-aikaisesti oikeissa kanavissa.

Tulokset

Lisätietoja casesta

Tomi Riipinen

Asiakkuusjohtaja
+358 50 366 2693

Lähetä
meille viesti
niin otamme
yhteyttä.