Wiilo – Wiitaseudun logistiikkakeskus

Lähtötilanne
Wiilon markkinoinnin kattotavoitteena oli löytää keinot kohderyhmien tavoittamiseen ja esitellä tulevaa palvelua potentiaalisille yhteistyökumppaneille. Työskentely aloitettiin brändi-identiteetin suunnittelulla yhdessä asiakkaan ja Kamuan asiantuntijoiden kanssa. Brändi-workshopissa kartoitettiin Wiilon toiveet ulkoasun ja viestinnän suhteen, minkä pohjalta asiantuntijamme pääsivät luomaan Wiilon visuaaliselle ja viestinnälliselle identiteetille suuntaviivat.




Ratkaisu
Loppuvuodesta 2022 toteutettu työ piti sisällään Wiilon brändin visuaalisen ulkoasun suunnittelua, markkinoinnin pääviestien ja bränditarinan rakentamista ja tienvarsimainontaa. Kamuan asiantuntijat loivat Wiilolle oman viestinnän tyylin ja tuottivat myös näyttävän brändivideon. Tärkeää oli saada markkinointi nopeasti käyntiin ja vakuuttava brändi valmiiksi alkuvuoteen 2023 mennessä – tässä onnistuttiin kirkkaasti ja lopputulos miellytti molempia.


Tulokset
Wiilon visuaalinen ilme ja viestinnän tyyli saivat inspiraatiota tulevaisuussuuntautuneesta ajattelusta. Verkkosivujen ulkoasu kuvaa eteenpäin katsovaa Wiiloa ja viestinnällinen tyyli aikansa edelläkävijyyttä – yhdessä ne luovat näyttävän kokonaisuuden. Verkkosivuista rakennettiin sovellustyyppisesti helppokäyttöiset ja selkeät. Brändityöskentelyn lopputuloksena luodut upeat verkkosivut ja markkinoinnin toimenpiteet edesauttavat potentiaalisten asiakkaiden löytämistä Wiilon kumppaneiksi.
Lisätietoja casesta
